Megrendelés
Hogyan rendeljen, regisztráljon a Smart Client hűségprogramba és egyéb tanácsok.
A webáruházban látható összes áru raktáron van?
- A jelenleg nem raktáron lévő árukat nem lehet a kosárba helyezni.
- Ez az információ akkor is látható, ha az adott termék fölé mozgatja a gépet.
- A raktáron nem lévő áruk esetében lehetőség van feliratkozni, és amikor újra raktáron lesz, e-mailben kap tájékoztatást.
Hogyan válthatom be a Smart pontokat?
Hogyan válasszuk ki a megfelelő méretű munkaruházatot?
A mérettáblázat az egyes ruhatípusok alatt található.
Hogyan rendelhetek más országokba?
Más országba történő rendeléshez rendelje meg az árut az adott weboldalon, és járjon el a szokásos módon:
Hogyan kell rendelni?
Tegye az árut a kosárba a kívánt mennyiségben a "kosárba" gombra kattintva, majd a szükséges adatok kitöltésével fejezze be a rendelést.
A megrendeléssel kapcsolatos problémák esetén vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] e-mail címen vagy.
Hogyan regisztrálhatok a Smart Client hűségprogramra?
Hogyan lehet kihasználni a különleges ajánlatokat?
Lehetséges kedvezményt kapni?
A kedvezményt a Smart ügyfélhűségprogramban való részvétellel és a Smart hűségpontok gyűjtésével lehet igénybe venni.
Lehetséges a sorrend megváltoztatása?
- A megrendelés módosítható, ha még nem küldték el.
- Szükség esetén vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] e-mail címen vagy hívja
Please, mind that only logged in users can submit questions
Bejelentkezés