Feltételek és feltételek

Feltételek és feltételek

Az Intersmart, s.r.o., székhely: Nekvasilova 692/27, 186 00 Prága, Cseh Köztársaság, azonosító szám: 242 24 511, bejegyezve a prágai Városi Bíróságon vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, C részleg, 190305-es betét (a továbbiakban "Eladó"), a 89/2012. sz. törvény 1751. § (1) bekezdésének rendelkezése értelmében, Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban "Általános Szerződési Feltételek"), szabályozza a szerződő felek kölcsönös jogait és kötelezettségeit, amelyek az Eladó és más természetes személy (a továbbiakban: "Vevő") között az Eladó webáruházán keresztül megkötött adásvételi szerződéssel (a továbbiakban: "adásvételi szerződés") kapcsolatban vagy annak alapján keletkeznek. Az online áruház a www.SmartLashes.hu webcímmel rendelkező weboldalon (a továbbiakban: "weboldal"), webes alkalmazási felületen keresztül működik.

1. Regisztráció

1.1. "Kijelentjük, hogy az adatok kizárólag az Intersmart, s.r.o. cégtől történő vásárlás során történő azonosításra szolgálnak, és azokat harmadik félnek nem adjuk át, illetve más módon nem élünk vissza velük."

1.2 A regisztráció megerősítésével a Vásárló hozzájárulását adja az Intersmart, s.r.o. márka webáruházából érkező ajánlati e-mailek küldéséhez.

1.3 Vevő bármikor leiratkozhat az e-mail hírlevél szolgáltatásról a [email protected] e-mail címre, vagy a fenti cégcímre küldött levélben.

1.4 A vásárló regisztráció nélkül is leadhat megrendeléseket.

2. A megrendelés elfogadása és teljesítése, adásvételi szerződés

2.1 A Vevő megrendelése az adásvételi szerződés ajánlata, maga az adásvételi szerződés pedig az ajánlat Vevő és Eladó általi határozott jóváhagyásának átadásakor jön létre (a megrendelés Eladó általi határozott visszaigazolása). A Vevő és az Eladó közötti kölcsönös jogok és kötelezettségek ettől a pillanattól kezdve keletkeznek.

2.2 Az adásvételi szerződés megkötésével a Vevő megerősíti, hogy megismerte és elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket, beleértve az igényérvényesítési feltételeket is. A Vevő a megrendelés teljesítésével maga is kellőképpen megismeri ezeket a feltételeket és a követelési feltételeket, és lehetősége van megismerni azokat.

2.3 Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a megrendelést vagy annak egy részét az adásvételi szerződés megkötése előtt törölje a következő esetekben: az árut már nem gyártják vagy szállítják le, vagy a szállított áru ára jelentősen megváltozott. Ilyen helyzet bekövetkezése esetén az Eladó haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Vevővel a további eljárásról való megállapodás érdekében. Amennyiben a Vevő a vételár egy részét vagy egészét már kifizette, ezt az összeget visszautalják a számlájára, és nem jön létre adásvételi szerződés.

2.4 A megrendelés elfogadásáról automatikusan értesítést kap e-mailben.

2.5 Az üzlet által elfogadott valamennyi megrendelés kötelező érvényű. A megrendelés a kiszállítás előtt lemondható. Amennyiben a megrendelést nem törlik a kiszállítás előtt, és azt már elküldték, a szállítási költségek visszatérítése követelhető a Vevőtől.

2.6 A raktáron nem kapható áruk várható szállítási határidejét az egyes termékek részletei és a rendelés visszaigazolása tartalmazza. Minden egyes terméknél fel van tüntetve, hogy az áru raktáron van-e vagy sem. Ha az áru nincs raktáron, vagy a Szállító raktárában, akkor haladéktalanul tájékoztatjuk Önt a következő szállítási határidőről.

2.7 Ha 12 órán belül lemondja a megrendelést, akkor azt lemondottnak tekintjük. A lemondást e-mailben vagy esetleg telefonon teheti meg. Meg kell adni a nevét, e-mail címét és a rendelés számát.

3. Szállítás és kézbesítés

3.1 Az árukat postai vagy szállítási csomagküldő szolgálattal lehet szállítani.

3.2 A szállítási ár közvetlenül a szállítási mód kiválasztása után jelenik meg. Az ár megemelkedhet a terjedelmes, nehéz vagy más módon nehezen szállítható termékek esetében.

3.3 Ha az árut postai úton szállítják, és a csomag vagy a védőszalag láthatóan sérült, tegyen panaszt közvetlenül a szállítónak. A szállító nem vállal felelősséget a szállítás során keletkezett károkért.

3.4 Abban az esetben, ha a szállítási módot a Vevő külön kérése alapján állapodtak meg, a Vevő viseli az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos kockázatot és esetleges többletköltségeket.

3.5 Ha a Vevőnek az árut a megrendelésben megadott helyre kell szállítani, a Vevő köteles azt a szállításkor átvenni. Ha az árukat ismételten vagy a megrendelésben meghatározottól eltérő módon kell szállítani, a Vevő köteles megfizetni az ismételt szállítással vagy az eltérő szállítási móddal kapcsolatos költségeket.

3.6 A Vevő köteles ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét, és hiba esetén haladéktalanul tájékoztatni az Eladót. Ha a csomagolást manipulálják, a Vevőnek joga van megtagadni a csomag átvételét. A reklamáció a kézbesítéstől számított 3 napon belül nyújtható be, feltéve, hogy a sérülés az átadáskor nem volt látható!

3.7 Az áru szállításával kapcsolatos egyéb jogokat és kötelezettségeket az Eladó külön szállítási feltételei szabályozhatják, amennyiben azokat kiadta.

4. Jótállás

4.1 A jótállási idő az adószámlán szereplő dátumtól kezdődik.

4.2 A jogszabályban meghatározott jótállási időt biztosítjuk.

4.3 A jótállási idő vitás esetekben 5 (szó szerint: öt) nappal meghosszabbítható a szállítási idő kompenzálásaként.

5. Az adásvételi szerződéstől való eltérés - Általános információk

5.1 Amennyiben a tárgy a Vevő általi átvétel időpontjában nem felel meg a Vételi Szerződésnek (a továbbiakban: "Vételi Szerződéssel való eltérés"), a Vevő jogosult arra, hogy az Eladótól díjmentesen és indokolatlan késedelem nélkül kérje a Vételi Szerződésnek megfelelő állapot helyreállítását, a Vevő igénye szerinti cserével vagy javítással. Ha ez nem lehetséges, a Vevő megfelelő árengedményt kérhet az árból, vagy elállhat a szerződéstől. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a Vevő tudott a Vásárlási szerződéssel való eltérésről, vagy ha azt saját maga okozta.

5.2 Az átvételtől számított hat hónapon belül megnyilvánuló eltérés az adásvételi szerződéstől már az átvételkor fennálló eltérésnek minősül, ha az nem ellentétes a tárgy jellegével, vagy ha nem bizonyított az ellenkezője.

6. A vevő elállási joga

6.1 Ha az adásvételi szerződés megkötésére távközlő eszközzel (az online áruházban) kerül sor, a Vevőnek joga van elállni a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül. Ebben az esetben a Vevő kapcsolatba lép az Eladóval, lehetőleg írásban jelezve, hogy eláll a szerződéstől a megrendelés számának, a vásárlás dátumának és a visszatérítésre szolgáló számlaszámnak a megjelölésével együtt. A pénzvisszatérítés készpénzben is történhet a cég címén. A szerződéstől való elállást legkésőbb a 14 napos határidő utolsó napján kell kézbesíteni.

6.2 A határidő egyedi esetekben, a körülmények figyelembevételével meghosszabbítható, de legfeljebb a szállítástól számított 30 nappal.

6.3 Ez a törvényi rendelkezés nem értelmezhető úgy, mint az áru ingyenes bérbeadásának lehetősége. Amennyiben a Vevő a kötelezettségek vállalásától számított 14 napon belül él elállási jogával, köteles minden, az adásvételi szerződés alapján átvett dolgot átadni a Szállítónak. Ha ez nem lehetséges (pl. az áru a köztes időszakban megsérült vagy elfogyott), a Vevőnek pénzbeli kártérítést kell nyújtania a már nem átadható dolgok ellenértékeként. Ha a visszaküldött áru csak részben sérült, az Eladó élhet a kártérítési jogával, és csökkentheti a visszaküldött vételárat. Ebben az esetben az Eladó köteles bizonyítani az okozott kárt, és a csökkentett vételárat visszaadja a Vevőnek.

Az áru visszaküldésével kapcsolatban ténylegesen felmerült költségek (szállítási költségek stb.) levonhatók a Vevőnek visszajáró vételárból.

6.4 A Vevőnek nincs elállási joga a következő szerződéstípusok esetében:

- szolgáltatások nyújtására - ha azok teljesítése az ő jóváhagyásával a kötelezettségek vállalását követő 14 napos határidő előtt megkezdődött,

- olyan áruk szállítása esetén, amelyeket a Vevő vagy a személye szerint igazítottak ki, valamint romlandó, kopásnak vagy elavulásnak kitett áruk esetében,

- hang- és videofelvételek és számítógépes programok szállítása esetén, ha a Vevő megrongálja az eredeti csomagolást.

7. Szállítási és szállítási feltételek

7.1 A csomagok több csomagra oszthatók. A postaköltség változatlan marad.

7.2 Az esetlegesen felmerülő problémák elkerülése érdekében minden csomagot nyomon követünk a kézbesítésig.

7.3 Az áru visszaküldése esetén készítsen csomagot az alábbi leírás szerint: Válasszon egy szállítót, és küldje el az árut a fent megadott címre.

Hogyan kell csomagot előkészíteni: A csomagnak teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes dokumentációt) és ugyanolyan állapotban, mint a kézbesítés pillanatában. Csatolja a vásárlásról szóló dokumentumot. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy az eredeti csomagolás ne ragadjon be, ne ábrázolódjon vagy más módon ne semmisüljön meg a szállítás során. Ne küldjön árut utánvétes (COD) szolgáltatással. Javasoljuk, hogy az árukat biztosítsa. A pénzt a bankszámlájára utaljuk vissza (ne felejtse el megadni a számot), általában a csomag átvételétől számított 3 munkanapon belül. Az áru visszaküldése esetén az összeget csökkentjük a szállítási költségekkel (nem vonatkozik a reklamációra!).

8. Fizetési módok

8.1 A fizetési módot a szállítási mód kiválasztása után választhatja ki.

Előre fizetés - ha ezt a fizetési módot választja, akkor minden szükséges információt megkap a fizetéshez. Az árut a bankszámlánkra történő fizetés beérkezése után küldjük ki.

Utánvétel (COD) - csak Csehországban és Szlovákiában elérhető - a megrendelt árut postai úton küldjük ki, és Ön készpénzben fizet az átvételkor.

Fizetőkártyás fizetés - az árut a fizetés beérkezése után küldjük ki.

Fizetőkártyával történő fizetés esetén nem kell tartania a visszaéléstől. Ellenőrzött átjárót használunk 3-D Secure protokollal, amelyet a kártyatársaságok támogatnak. Minden belső információ (jelszó, felhasználónév, tranzakció) titkosítva van. Az általános információk (az egyes tételekre vonatkozó információk) a sebesség növelése érdekében nincsenek titkosítva.

8.2 Az elektronikus adásvételi nyilvántartásról szóló törvény értelmében az Eladó köteles a számviteli bizonylatot a Vevő részére kiállítani. Ezzel egyidejűleg köteles az elfogadott értékesítést online rögzíteni az adóügyi rendszergazdánál; műszaki hiba esetén legkésőbb 48 órán belül.

10. Reklamációk

10.1 Amennyiben a kapott áru sérült vagy nem működik, a reklamációs eljárás szerint kell eljárni.

10.2 A szerződés elállása miatti visszaküldésre vonatkozó eljárást az Általános Szerződési Feltételek 6. pontja tartalmazza.

11. Panaszolási eljárás

11.1 A reklamációs joggal érintett termékeket a hiba észlelését követően azonnal el kell küldeni értékelésre. Tisztának kell lenniük, megfelelő dokumentumokat és a hiba leírását kell tartalmazniuk, illetve a hiba helyét meg kell jelölni.

11.2 Az alábbi leírás szerint kell eljárni: Küldje el a terméket a kapcsolattartási címre. A szállítási költséget az Eladó megtéríti. Vegye fel velünk a kapcsolatot, amint megtudja, hogy mikor és hol vehetjük át a csomagot. A csomagnak teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes dokumentációt) és ugyanolyan állapotban, mint az átvételkor. Az áruval együtt átvett összes dokumentumot csatolni kell az áruhoz, pl. vásárlási dokumentumot, eladási bizonylatot, jótállási jegyet stb. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy az eredeti csomagolás ne ragadjon be, ne ábrázolódjon vagy más módon ne semmisüljön meg a szállítás során. Az árukat megfelelően kell csomagolni a szállításhoz, hogy elkerülhető legyen az esetleges további sérülés. Ne küldjön árut utánvétellel (COD), ilyen esetben az áru nem vehető át. Javasoljuk, hogy az árukat biztosítsa. Az áru átvételét követően azonnal kap egy reklamációs jegyzőkönyvet. A hibás vagy sérült árut kicseréljük vagy a vételárat visszatérítjük.

11.3 Eladó nem vállal felelősséget a termékek működéséből, funkcionális tulajdonságaiból és a termékek szakszerűtlen használatából, valamint a külső eseményekből és a helytelen manipulációból eredő károkért. Az ilyen eredetű hibákra a megadott jótállás nem vonatkozik.

11.4 Ha a gyártó hosszabb garanciát vállal, azt a katalógusban jelzi.

11.5 A reklamáció elutasítása esetén a reklamációs eljárás költségei és a szolgáltatási díjak felszámíthatók. A reklamáció rendezéséről e-mailben kap tájékoztatást. Az áru cseréje esetén tájékoztatjuk Önt a csomag feladásáról és a szállítási határidőről.

12. A Smart pontok használatának szabályai

12.1 Smart pontokat csak a www.smartlashes.hu oldalon 2017.1.1-től regisztrált ügyfelek gyűjthetnek.

12.2 A Smart pontok gyűjtéséhez és felhasználásához be kell jelentkeznie a weboldalra.

12.3 A Smart pontok hozzáadása az aktuális szabályok szerint történik, amelyek változhatnak.

12.4 Az aktuális megrendeléshez tartozó Smart pontok csak a fizetés és a megrendelés teljes körű teljesítése után kerülnek hozzáadásra az Ön személyes számlájához.

12.5 A Smart pontok nem kerülnek jóváírásra a telefonon, e-mailben vagy más módon leadott megrendelésekért, illetve ha nem regisztrált felhasználó által leadott megrendelésről van szó. A Smart pontokat csak a személyes megrendelés weboldalon történő létrehozása után használhatja fel.

12.6 Az ügyfélszolgálati munkatárs beavatkozását igénylő rendelésmódosítás esetén a Smart pontok automatikusan visszakerülnek a vásárló számlájára. Ezeket a következő rendelésénél használhatja fel.

12.7 A Smart pontokat a kosárban (a bal oldali alsó részben) használhatja fel.


Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy elolvassa Általános Szerződési Feltételeinket.

Az Ön SmartLashes.hu

Általános Szerződési Feltételek 10. 6. 2019-től további értesítésig érvényesek.

Tájékoztatás a vásárlónak: A Felhasználási feltételek módosítása esetén a vásárlás napján érvényesek.